Zapp devine sponsor principal al proiectului Copacul de hârtie

Zapp anunţă că a devenit sponsor principal al proiectului "Copacul de hârtie", program care are ca scop prevenirea gestionării necorespunzătoare a resurselor naturale precum lemnul, prin impiedicarea tăierii pădurilor, educarea populaţiei în privinţa importanţei reciclării şi prin implicarea autorităţilor în masură să oprească acest tip de comportament iresponsabil care are un impact atât de dramatic asupra mediului înconjurator.

Iniţiat de către organizaţia non-profit mediaORG, strategia proiectului "Copacul de hârtie" are două componente. Într-o primă fază sunt colectate resturi de hârtie de la companiile înscrise în program. În acest fel se asigură fondurile necesare achiziţionării de copaci dar în acelaşi timp se şi previne reîntoarcerea acestor deseuri în natură, împiedicând astfel producerea unor prejudicii de mediu ireversibile.

A doua componentă a programului se referă la plantarea copacilor achiziţionaţi, pentru moment în locuri publice, respectiv parcuri, marginea şoselelor şi străzilor şi alte spaţii verzi din Bucureşti, în viitor urmând să fie luate în calcul şi anumite zone forestiere care au suferit de pe urma defrişărilor masive. "Proiectul "Copacul de hârtie" este o reacţie directă la probleme actuale de mediu, adresând subiecte urgente şi presante precum încălzirea globală sau deteriorarea rapidă a condiţiilor de viaţă şi sănătate datorită defrişărilor masive şi imprudente din întreaga lume.

Sperăm ca acest proiect să fie un semnal de alarmă care să ducă la oprirea acestor despăduriri devastatoare dar şi o acţiune menită să arate că fiecare dintre noi este responsabil de calitatea vieţii pe care o trăim şi mai ales că fiecare dintre noi poate să contribuie la îmbunătăţirea acesteia." a declarat Carmen Lazăr, Head of Corporate Affairs în Zapp.

Început ca un pilot în aprilie 2007, proiectul a devenit în scurt timp foarte popular atât în rândul companiilor, doritoare să participe la acest proiect prin donaţii de resturi de hârtie reciclabile, cât şi în rândul artiştilor, oamenilor de presă şi publicitate sau comunităţilor web (bloguri, forumuri) fiecare oferindu-şi sprijinul sub forma voluntariatului, talentului, echipamentelor etc.

Până în luna septembrie 2007, mediaORG a atras în proiect participarea a peste 300 de companii, de la care au fost colectate 97.115 kg de hârtie şi 12.199 kg de carton. Fondurile rezultate sunt suficiente pentru cumpararea a 1.120 de care urmează să fie plantaţi în această săptămână într-o zonă dezechilibrată din punct de vedere al spaţiilor verzi din sectorul 1 al capitalei. Informaţii suplimentare legate de proiect şi acţiunea de plantare pot fi obţinute de la www.copaculdehartie.ro.

Zapp s-a alăturat astăzi unei liste de sponsori, a programului "Copacul de hârtie", aflată în creştere, la acest moment parteneri fiind şi: Provident Financial, Pizza Hut şi ALD Automotive. În şase luni de existenţă, proiectul a atras sprijinul unui mare număr de companii provenind din diverse industrii, precum: Ikea, Coca Cola, Adobe, Ambasada Olandei, Apa Nova, Banca Transilvania etc dar şi ajutorul a peste 60 de persoane fizice care şi-au exprimat sprijinul sub forma donaţiilor de deşeuri reciclabile de hârtie.

Despre Zapp
Zapp este singurul operator de telefonie mobilă din România care oferă servicii de comunicaţii complet integrate, dezvoltate pe o reţea de ultimă generaţie (CDMA2000 în banda de 450 MHz). CDMA este una dintre cele mai avansate tehnologii wireless din lume, dezvoltată şi exploatată comercial de către compania de telecomunicaţii americană QUALCOMM.

Zapp face parte dintr-un grup deţinut de QUALCOMM, lider pe piaţa produselor şi serviciilor digitale mobile bazate pe tehnologia CDMA, şi Omnia Holdings Ltd, fond de investiţii din Orientul Mijlociu.

Despre mediaORG
MediaORG este o organizaţie neguvernamentală care dezvoltă campanii sociale - de informare şi prevenire.

Contribuim astfel la creşterea impactului proiectelor şi campaniilor sociale derulate de către societatea civilă, acţionând mult mai eficient pentru schimbarea atitudinii populaţiei faţă de anumite probleme (de sănătate publică, mediu etc) şi categorii sociale (persoane defavorizate şi minorităţi).

web design by avantaj net