Utilizarea portalului ZappMobile

Confidenţialitatea datelor personale

Ca urmare a serviciului ZappMobile, Telemobil poate intra în posesia anumitor date cu caracter personal, cum ar fi: numele şi prenumele, adresa, numere de telefon, e-mail, informaţii despre modul în care sunt folosite serviciile şi produsele furnizate, etc.

Toate aceste date personale sunt colectate şi prelucrate de către Telemobil în conformitate cu legislaţia în vigoare şi vor fi folosite doar în interesul Telemobil fără nici o legătură cu website-uri ale altor societăţi sau organizaţii pe care le accesezi. Pentru mai multe detalii, accesează Confidenţialitatea datelor personale.

Ce trebuie să fac pentru a mă dezabona ZappMobile Newsletter?

Pentru a nu mai primi ZappMobile Newsletter, trimite cererea ta la adresa customer.care@zapp.ro. Renunţarea la această informare înseamnă că nu vei mai primi mesaje promoţionale de nici un tip (direct mail, email, SMS) şi nu vei mai fi la curent cu noile servicii lansate sau cu ultimele oferte speciale. Singurele mesaje pe care le primeşti, deşi vei renunţa la acestă informare, sunt cele care au ca subiect buna funcţionare a serviciilor Zapp sau reţelei CDMA.

Pot apela direct din Web Browser numerele de telefon afişate în ariile de portal?

Da, dar doar în cazul numerelor de telefon afişate în portalul ZappMobile, deoarece este nevoie de formatare specială. Cu ajutorul opţiunilor de navigare (butonul Web/ WWW sau tastele soft), poţi să te poziţionezi în pagină pe un anume număr, şi, apăsând tasta de apelare/ tasta soft/ link specifice tipului tău de telefon, efectuezi apelul.

Există vreo diferenţă între versiunea în limba engleză şi cea română a portalului?

Diferenţa între cele două variante constă în faptul ca nu toate ariile de conţinut sunt traduse în limba engleză. Un astfel de exemplu sunt ariile Baruri, Hoteluri şi Restaurante. Arii precum Ştiri, Revista Presei sau Horoscop sunt traduse în limba engleză şi publicate pe portal aproape simultan cu versiunea în limba română.

Cât de des se actualizeaza informaţiile din portalul ZappMobile?

Actualizarea informaţiilor din portal diferă în funcţie de arie şi mai exact, în funcţie de tipul acesteia. Iată câteva exemple:

  • Ştiri - actualizarea acestei arii se face în funcţie de evenimentele importante de peste zi, între 7am şi 11pm; în cazul unor evenimente speciale, aria este actualizată pe parcursul nopţii;
  • Vremea - informaţiile meteo pentru principalele oraşe din ţară sunt actualizate la fiecare 30 de minute ;
  • Cursul valutar - informaţiile afişate în acestă arie sunt furnizate de Banca Naţionala a României; dupa ora 15.00, aici poţi găsi şi cursul BNR pentru principalele valute valabil în ziua urmatoare;
  • Hoteluri, Baruri, Restaurante - aceste baze de date sunt actualizate o dată la 3 luni; dacă ai sugestii privind alte locaţii care consideri că sunt de interes, trimite-ne informaţiile necesare pe adresa editor@zappmobile.ro.

Din punct de vedere actualizare, trebuie precizat faptul că între versiunea în limba română şi cea în engleză există o mică diferenţă ce se datorează timpului necesar pentru efectuarea şi publicarea online a traducerilor.

web design by avantaj net