Schimbare de plan tarifar

Cum îmi pot schimba tipul de abonament?

Dacă doreşti schimbarea abonamentului pe care il ai în prezent, poţi trimite o cerere scrisă (în cazul persoanelor juridice) la numărul de fax 021/206.33.56 cu minim 3 zile lucrătoare înainte de data de facturare şi aceasta se va opera începând cu următoarea dată de facturare a contului.

Dacă eşti persoană fizică, pentru schimbarea abonamentului poţi suna la 021 402.44.00 (apel taxabil), Serviciul de Relaţii cu Clienţii.

Cât mă costă schimbarea tipului de abonament?

Începând cu 10 Aprilie 2010, daca eşti deja abonat Zapp poţi să treci oricând la un abonament de o valoare mai mare.

Trecerea către un abonament de o valoare mai mica se poate face astfel:

  • după 8 luni de la activarea iniţială, data reinnoirii de contract sau data activării iniţiale, în cazul transferului de responsabilitate
  • după 4 luni de la ultima schimbare de pachet sau reactivare după dezactivarea abonamentului

Schimbarea planului tarifar se poate face fară nici o taxă la magazinele proprii, ale partenerilor autorizaţi Zapp sau intrând în legatură cu un reprezentant al Serviciului de relaţii cu clienţii.

Se poate schimba tipul de abonament?

Da, în condiţiile prezentate mai sus. Dacă doreşti schimbarea abonamentului pe care îl ai în prezent, poţi trimite o cerere scrisă la numărul de fax 021/206.33.56 cu minim 3 zile lucrătoare înaintea datei de facturare şi aceasta se va opera începând cu următoarea dată de facturare a contului.

web design by avantaj net