Facturare şi plăţi

Cum şi unde îmi pot plăti factura Zapp?

Plăţile se pot efectua către Telemobil S.A. la Banca Citibank, cont bancar RO67 CITI 0000 0008 2493 8008 sau la HVB Bank România SA, cont bancar RO25 BACX 0000 0000 7011 3310. Companiile bugetare au la dispoziţie contul RO30TREZ7005069XXX000498, deschis la Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului Bucureşti.

De asemenea factura Zapp se poate achita:

  • în numerar:
    • la automatul de încasări Citibank;
    • la magazinele Zapp din toată ţara;
    • la magazinele Germanos din toată ţara;
    • la sucursalele Băncii Transilvania, CEC, Unicredit Ţiriac, Carpatica, oficiile informatizate ale Poştei Române;
    • la benzinăriile Agip;
    • la casieriile magazinelor Cosmote;
    • la comercianţii autorizaţi, acolo unde este afişată sigla PayPoint sau PayZone.
  • prin card - la ATM-urile Băncii Transilvania sau ale BCR (numai pentru deţinătorii de carduri ai acestor bănci);
  • prin Internet, secţiunea eCare;
  • prin debitare automată din cont, pentru deţinătorii de conturi la băncile Raiffeisen şi Unicredit Ţiriac.

În cazul oricărei modalităţi de plată, este necesar să menţionezi numărul facturii pe care o achiţi şi contul de client Zapp. Pentru informaţii suplimentare legate de plata facturii Zapp, sună la 021 4024400 sau trimite un mesaj la adresa customer.service@zapp.ro.

Îmi pot schimba adresa legală?

Da, poţi schimba adresa legală în baza actelor care certifică noua adresă. Trebuie să trimiţi o cerere scrisă însoţită de o copie a documentului care să certifice noua adresă (CI pentru persoane fizice; CUI pentru persoane juridice) la numărul de fax 021/206.33.33 sau prin e-mail la credit_registration@zapp.ro. Această schimbare se face gratuit.

web design by avantaj net