Citirea facturii Zapp

Cum îmi pot activa serviciul de factură detaliată?

Poţi solicita activarea serviciului de factură detaliată tiparită:

  • trimiţând prin poştă o cerere scrisă împreună cu factura lunară;
  • trimiţând o solicitare la numărul de fax 021/206.33.56 sau pe adresa de email customer_service_registration@zapp.ro;
  • apelând Departamentul Relaţii Clienţi la 021 - 402. 44.00 (apel taxabil);

De asemenea, pentru a primi factura detaliată pe email:

  • poţi folosi opţiunea disponibilă în acest sens în aria Zapp e-Care
  • sau poţi trimite o solicitare la numărul de fax 021/206.33.56 sau pe adresa de email customer_service_registration@zapp.ro.

Pot beneficia de factură detaliată?

Da, există două modalităţi prin care poţi primi factură detaliată:

  • Prin email (format CSV) ; informaţiile din formatul CSV pot fi importante în Excel, Access sau MySQL pentru ca tu să poţi face statistici privind numărul de apeluri către o reţea sau număr de telefon, sau afla valoarea unor anumite apeluri efectuate pe un număr de telefon; serviciul de factură detaliată prin email este gratuit.
  • Prin poştă împreună cu factura lunară de servicii. În acest caz, pe toată durata utilizării acestui serviciu, vei plăti o taxă lunară în valoare de cu 2.38 EUR (TVA inclus). Excepţie de la plata acestei taxe fac acele planuri tarifare care includ gratuit în abonament serviciul de factură detaliată.

Cum citesc factura Zapp?

În factură sunt cuprinse informaţiile despre toate numerele de telefon aparţinând aceluiaşi cont.
Pe prima pagină a acesteia se găseşte perioada facturată, data scadentă a facturii şi valoarea totală care trebuie achitată, în lei la cursul LEU/EURO (BNR) afişat în josul paginii.

De asemenea, dacă există o factură anterioară neachitată, valoarea acesteia se regăseşte la rubrica "sold precedent". Pentru fiecare număr poţi vizualiza eventualele ajustări, valoarea abonamentului, precum şi costurile adiţionale, dacă există.

În cazul schimbărilor de abonament, prima factură va conţine abonamentul zero. Urmatoarea factură va conţine 2 abonamente:

  • unul pentru perioada care a trecut şi
  • unul în avans pentru perioada în care urmează să utilizezi serviciile Zapp.

Cum citesc prima factură Zapp?

Prima factură conţine contravaloarea unui abonament în avans pentru perioada în care urmează a se folosi serviciile Zapp şi un abonament parţial pentru perioada de la data activării numărului până la data facturării.

Abonamentul plătit în avans la semnarea contractului este echivalentul abonamentului perceput în avans în factura pentru prima lună, şi de aceea el apare marcat cu "-", la rubrica Taxe şi reduceri/Plata în avans abonament.

Astfel, de la data activării până la emiterea celei de-a doua facturi (adică 1 luna + o perioadă < de 1 lună), se plateşte un abonament întreg (la abonare) şi unul calculat parţial.

web design by avantaj net